Anniversary
Kuukausi lähtöön. Toimistolta soittelivat tänään jotain viisumiasiaa, kysäisin samalla lennoista. Ilmeisesti siis Helsinki-Kööpenhamina-Jossain Aasiassa-Sydney-Brisbane. Onneks ei tartte siis yhtään istua koneessa tai muuta sellaista.
Vähän jännittää noi vaihdot. Vaihdan kuitenkin johonkin Alaskaan menevään koneeseen ja siellä sitä sitten ollaan.
"Etkö sinä pukki osaa lukea, pitääkö tulla sinne tavaamaan?"
Merry Christmas.
Vähän jännittää noi vaihdot. Vaihdan kuitenkin johonkin Alaskaan menevään koneeseen ja siellä sitä sitten ollaan.
"Etkö sinä pukki osaa lukea, pitääkö tulla sinne tavaamaan?"
Merry Christmas.


1 Comments:
happy new year 2006
Post a Comment
<< Home