Tapahtuma-avustaja
Oon nyt Planilla töissä vajaat kaksi viikkoa. Nää 3 päivää on ollut mahtavia, se on vaan niin kivaa siellä. Kirjottelen raportteja (ei varmaan kuulosta kivalta, mut se on), soittelen puheluita, pohdiskelen ja mietiskelen. Mut kun ei oo mitään paineta, kun tietää et saa ne duunit hoidettua niin mikäs siinä ollessa. Näyttää hyvältä CV:ssä ;)
Äiti ja isi ja Elina ja Julia pitää mulle lähtöjäisjuhlat. Hui hui.
En voi tajuta, että lähtöön on 2,5 viikkoa. Hullu ajatus. TOSI ärsyttävää, kun kaikki kysyy jännittääkö (vinkvink). NO EI JÄNNITÄ :D
Lennot ja aikaero vähän mietityttää, mutta sekin on vain asenne kysymys. Ite ainakin meen huonolle tuulelle kun en saa nukuttua ja eikä siellä voi heti kiukutella hosteille. Ja lentokin joku hullu 24 tunnin lento. Ja miljoona vaihtoa.
Sitten kun en oo enää töissä niin sitten alotan kyllä tai oikeastaan jatkan Suomi-kansiota. Mä en vaan tiedä pitäisikö mun jaaritella sitä sun tätä Ruotsin ja Venäjän vallanajasta vai kerronko mä bruttokansan tuotteen.. tai jotain.. Mutta kyllä se siitä :D
Äiti ja isi ja Elina ja Julia pitää mulle lähtöjäisjuhlat. Hui hui.
En voi tajuta, että lähtöön on 2,5 viikkoa. Hullu ajatus. TOSI ärsyttävää, kun kaikki kysyy jännittääkö (vinkvink). NO EI JÄNNITÄ :D
Lennot ja aikaero vähän mietityttää, mutta sekin on vain asenne kysymys. Ite ainakin meen huonolle tuulelle kun en saa nukuttua ja eikä siellä voi heti kiukutella hosteille. Ja lentokin joku hullu 24 tunnin lento. Ja miljoona vaihtoa.
Sitten kun en oo enää töissä niin sitten alotan kyllä tai oikeastaan jatkan Suomi-kansiota. Mä en vaan tiedä pitäisikö mun jaaritella sitä sun tätä Ruotsin ja Venäjän vallanajasta vai kerronko mä bruttokansan tuotteen.. tai jotain.. Mutta kyllä se siitä :D


1 Comments:
Hui.
Hyvä että ees joku alottanu ton suomikansion tekemisen.
Lähtöhän on siis ylihuomenna enkä oo alottanu ees tekeen koko hommaa,
kansio ja kuvat on mutta muuta en sitte ookaan tehny.
Itelle ei tullu ees mieleen kirjottaa mistään Venäjän/Ruotsin vallan aikasista jutuista taikka sitte bruttokansantuotteesta. :D
Mie vaan liimailen kuvia ja kirjottelen jotaki sinne väleihin ja noin. (Oon ilmeisesti kamalan laiska).
Mut nähellään lentokentällä. :>
Post a Comment
<< Home