Sunday, January 08, 2006

fourteendays.

Se lähtö vaan sitten lähenee, kummallista. Ei sitä vaan vieläkään kunnolla sisäistä, että kolmen viikon päästä shoppaan Ellulle ja iskälle synttärilahjoja Brisbanesta.

JA EI JÄNNITÄ. Pöh, kaikki kyselee.

Eilen pidin kavereille läksärit, oikein rauhallinen ilta, kiitos vain.

Aloitin myös pakkaamisen eilen. Jo koruissa meinas tulla sellanen, että APUA, mitä mä otan mukaan. En mä tiedä mitä mä tartten vuoden aikana :D
Lisäks kaapista löytä jos jonkinlaista rasvapurkkia, mitä ei välttämättä viitsisi raahata mukaan Australiaan, kun ne on niin vajaita. Keräsin siitä myös sitten Elinalle ja Julialle kassillisen kauneuden hoitotuotteita ja koruja. Oottakaahan vain kun pääsen vaatteisiin.
Periaatteena mulla on, että mahdollisimman vähän kamaa, mutta mä oon superhuono pakkaaja, AINA pakkoo tuhat kiloa liikaa. Jo kaheks viikoks tai jopa viikoks tulee pakattua kolmen kuukauden kamat, ni entäs sitten tonne Australiaan. No, matkalaukun pitää pysyä niin kevyenä, että mä jaksan sen kantaa, joten sitä tavaraa tulee olemaan TOSI vähän.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home