Wednesday, January 18, 2006

Sonja ei tajuu.

Miten kummassa tää lähtö voi tuntua näin kaukaiselta? :D

Riippuen laskutavasta, lähtöön on 6, 5, tai 4 päivää. Mut silti lähtö tuntuu kaukaisemmalta kuin vaikka viikko sitten. Mut ei se mitään. Kova high spirit silti.

Lähtö on siis 16.05 Helsinki-Vantaalta. Siellä tosin pitää olla jo 14.05. Ärrän edessä.
Viettelen sit toivottavasti aamupäivän äidin kanssa laatuaikaa.
Helsinki-Vantaalta Pariisiin, sieltä Singaporeen. Singaporesta Sydneyn kautta Brisbaneen.
Mahtaa siinä olla sitten sekaisin ja niskat jumissa.

Pakkaus on suoritettu. Luulisin. Nyt lakaa karsiminen. 8 kiloa kuitenkin saa ottaa käsimatkatavaroihin, mitähän mä sinne ottaisin.

Millään mä en keksi tuliaista 11-vuotiaalle tytölle. Kamalaa.

Kummaa muuten. Tuli yhtäkkiä mieleen. Vuoteen en voi kirjottaa äätä ja öötä ja ååta tietokoneella. Otan siitä nyt sitten kaiken irti.

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Oon superhauska.

Torstaina NRJ radio awardseihin. Voi kuinka loistokasta. Jes jes jes. Okei, Mira sai vapaaliput, en mä sinne muuten menis :D

Nyt laitan vaatteet päälle (siis päivävaatteet, olen yöpuvussa).
Vien linnuille ruokaa ja menen käymään tuohon naapuriin mummun ja papan luo. Sitten talsin kohti kampaajaa. Hullua.

Voi taju, 16 astetta pakkasta!! Voi harmi, onks mun pakko lähtee Brisbaneen, siellä on vaan. 25 astettä lämmintä. Käynpäs nyt muuten tarkistamassa sää tilanteen siellä. Hetki.

(Hissimusiikkia)

Haha, myskyjä koko viikolle. Sain pitkän nenän. No, 24-29 näyttää tuo sivu. Siis 10 päivän ennuste. Jees.

Nyt linnuille ruokaa.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nyt saa kommaa;)
hissimusiikkia, soi tänään hartwallilla. ööääåå

4:19 AM  

Post a Comment

<< Home