Sonja Is Melting
Joo'o. Sulan. Kuuma on ja ilman mahtavan kostea.
Matkustaminen oli yhta tuskaa, tavattoman pitkat lennot ja HIIIRVEENisot koneet. Hui hui.
Taalla olen siis kolmatta paivaa. Ihmeen hitaasti taa aika menee.Viela en oo paassyt kouluun, maanantaina vasta. Koulupuvun kylla ostinjo, uuuuh. Koulussa opiskelen tana vuonna sitten tanssia,ilmaisutaito, mediaa, englantia ja jotakin seuraavista: historia,maantietoa, kuvataide. Joku puuttu. Hmm.. en muista mika.. Ihan sama:D Olen 11. luokalla, eli vuotta nuorempien kanssa. Jep. Koulu on kuinjoku iso sademetsa, paljon rakennuksia ja silleen. Paasisinpa jokouluun, niin olisi jotain tekemista.
Kolme paivaa siis on suurin piirtein kulunut ja oon nahnyt varmaanmiljoona kummallista lintua, ihan tuossa takapihalla. On taa elamahullua. Kavin tanaan kavelylla kun muut olivat toissa ja koulussa(Hostaiti Sandra tosin oli kotona). Kavelin ehka tunnin ja heti oliaurinko tehnyt rajat ihoon. On taa kamalaa ;)
Meilla on taalla kaksi ihanaa pikkukoiraa. Toisen lempipuuhaa on purrameijan varpaita, ihanaa.
Rahaa on jo nyt palanut ihan tajuttomasti. Isi ja Elinakin saivat josynttaritlahjat ;)Koulupuku makso kamalasti. Jees, hintava hinta talla vuodella :)
Tan perheen kone on Windows 98, eli kuvia ei nyt sitten varmaankaansaa tanne :D taytynee hankkia kavereita, joilla on parempi kone :DKuvia nayttelen sitten marraskuussa.
Matkustaminen oli yhta tuskaa, tavattoman pitkat lennot ja HIIIRVEENisot koneet. Hui hui.
Taalla olen siis kolmatta paivaa. Ihmeen hitaasti taa aika menee.Viela en oo paassyt kouluun, maanantaina vasta. Koulupuvun kylla ostinjo, uuuuh. Koulussa opiskelen tana vuonna sitten tanssia,ilmaisutaito, mediaa, englantia ja jotakin seuraavista: historia,maantietoa, kuvataide. Joku puuttu. Hmm.. en muista mika.. Ihan sama:D Olen 11. luokalla, eli vuotta nuorempien kanssa. Jep. Koulu on kuinjoku iso sademetsa, paljon rakennuksia ja silleen. Paasisinpa jokouluun, niin olisi jotain tekemista.
Kolme paivaa siis on suurin piirtein kulunut ja oon nahnyt varmaanmiljoona kummallista lintua, ihan tuossa takapihalla. On taa elamahullua. Kavin tanaan kavelylla kun muut olivat toissa ja koulussa(Hostaiti Sandra tosin oli kotona). Kavelin ehka tunnin ja heti oliaurinko tehnyt rajat ihoon. On taa kamalaa ;)
Meilla on taalla kaksi ihanaa pikkukoiraa. Toisen lempipuuhaa on purrameijan varpaita, ihanaa.
Rahaa on jo nyt palanut ihan tajuttomasti. Isi ja Elinakin saivat josynttaritlahjat ;)Koulupuku makso kamalasti. Jees, hintava hinta talla vuodella :)
Tan perheen kone on Windows 98, eli kuvia ei nyt sitten varmaankaansaa tanne :D taytynee hankkia kavereita, joilla on parempi kone :DKuvia nayttelen sitten marraskuussa.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home