"She's from Finland!!!"
Taalla menee jo paremmin. Eilen alotin koulun, tanaan siis toinenpaiva. Otin koulussa draamaa, mediaa, tanssia, englantia,kuvaamataitoa ja muinaishistoriaa :DKuvis on kivaa, tosin unohdin mun sanakirjan kotiin, eli en tajunnutehtavista mitaan :D:D:D ei se mitaan, onneks on netti. Etsin justmita introspektio tarkalleen tarkottaa. Itsetutkiskelua siis. Jees.
Vesi maistuu kamalalta. HYYYIII!!! Otin Suomesta ihan liian paksujavaatteita mukaan. Lisaks kaikki mun kesavaatteet nayttaasuperjormilta, siis aika hirveilta :D ne on jees himassa ja nain, mutei tee mieli menna niitten kaa ulos :D
Liityin muuten futisjengiin, vahanko on siistii. Tanaan on ekatharkat. Pelaan Ladies-jengissa. xD lol. Mun sisko, tai siis hostsiskoMeghan vaan valittaa, kun ennen mun tuloa kukaan ei puhunu urheilusta.Nyt mina, Caitlyn (pienempi hostsisko) ja isa pelataan socceria :D:D:Dlol. hyva mina
Lintuja taalla tosiaan on joka lahtoon. Ma oon melkein joka yo herannyniitten meluun. Etenkin Kookaburra, tai joku tollanen on suuuperaanekas. :D
Eilen yritin tehda media tehtavia (miten 200-luvun tapahtumat onvaikuttaneet elokuvateollisuuteen) suomeksi, ja ma en millaan saanutpaahan varmaan miljoonaa sanaa. Piti kattoo ne englanniks sanakirjastaxD joo, et varokaa vaan, ma en puhu kohta enaa suomea :D
Suomi muuten on hauska juttu. Ma oon kuumaa kamaa tuolla koulussa,kaikki on vaan, et She's from Finland!! I Love your accent!!!Onko arsyttavampaa olemassakaan.
Nii, tein ne mediatehtavat suomeks, koska se oli joku ryhmatyo. Ma
tunnin jostain ihan kummasta, en tajunnu mitaan, tai oikeestaan enjaksanu keskittyy. Siks sit rupesin tekee niita tehtavia yksikseni,SUOMEKSI ;);)
Haha, oon niin ilkee. Vahan mua kylla arsyttaa, kun ma oon 11.luokalla ja ne muut on mua vuotta nuorempia ja suurin osa niista on etIHKUUUUUUU!!!!! argh....Kuvista mulla on 12. luokkalaisten kanssa, joten tanaan oli kiva paivakun tutustuin niihin. :)
Vesi maistuu kamalalta. HYYYIII!!! Otin Suomesta ihan liian paksujavaatteita mukaan. Lisaks kaikki mun kesavaatteet nayttaasuperjormilta, siis aika hirveilta :D ne on jees himassa ja nain, mutei tee mieli menna niitten kaa ulos :D
Liityin muuten futisjengiin, vahanko on siistii. Tanaan on ekatharkat. Pelaan Ladies-jengissa. xD lol. Mun sisko, tai siis hostsiskoMeghan vaan valittaa, kun ennen mun tuloa kukaan ei puhunu urheilusta.Nyt mina, Caitlyn (pienempi hostsisko) ja isa pelataan socceria :D:D:Dlol. hyva mina
Lintuja taalla tosiaan on joka lahtoon. Ma oon melkein joka yo herannyniitten meluun. Etenkin Kookaburra, tai joku tollanen on suuuperaanekas. :D
Eilen yritin tehda media tehtavia (miten 200-luvun tapahtumat onvaikuttaneet elokuvateollisuuteen) suomeksi, ja ma en millaan saanutpaahan varmaan miljoonaa sanaa. Piti kattoo ne englanniks sanakirjastaxD joo, et varokaa vaan, ma en puhu kohta enaa suomea :D
Suomi muuten on hauska juttu. Ma oon kuumaa kamaa tuolla koulussa,kaikki on vaan, et She's from Finland!! I Love your accent!!!Onko arsyttavampaa olemassakaan.
Nii, tein ne mediatehtavat suomeks, koska se oli joku ryhmatyo. Ma
tunnin jostain ihan kummasta, en tajunnu mitaan, tai oikeestaan enjaksanu keskittyy. Siks sit rupesin tekee niita tehtavia yksikseni,SUOMEKSI ;);)
Haha, oon niin ilkee. Vahan mua kylla arsyttaa, kun ma oon 11.luokalla ja ne muut on mua vuotta nuorempia ja suurin osa niista on etIHKUUUUUUU!!!!! argh....Kuvista mulla on 12. luokkalaisten kanssa, joten tanaan oli kiva paivakun tutustuin niihin. :)


1 Comments:
noni, onnistuit saamaan ne liikkelle. ;) jätte bra.
ihkudaa.
Post a Comment
<< Home