Friday, February 10, 2006

SAHKOLINJALLA OLI PAPUKAIJOJA!!!!!!!

Saatiin yks paiva kuviksen tehtava. Ma en ymmartany siita sanaakaan,mun oli pakko kattoo joka toinen sana sanakirjasta. jes. :D

Vaihdoin 11. luokalta 12. luokalle. Nyt kaikki nayttaa vahintaasatavuotiailta, ja ma oon sit se ainut vaippaikainen :) no ei, mut eimulla vielakaan oo kavereita, poor little sonja :D Opiskelen nytsitten loppujen lopuksi maantietoa, historiaa, tanssia, kuvista,englantia ja ilmaisutaitoa.

Oon ehka yhen ihmisen kanssa puhunu muustakin ku suomalaisuudesta jamun aksentista ja plaah. Tosin eilen tanssitunnilla juttelinjapanilaisen vaihtarin kaa. Se on ihan samassa tilanteessa ku ma, uuseika muita kavereita ku perheen lapset. Silla on tosin huonompienglanti, mika vaikeuttaa asioita entisestaan.

Koulupuku sinansa jees, valkonen kauluspaita ja navy blue hame. SiisFormal Uniform. Ja sit sport uniform sellanen kauluksellinenurheilupaita, you know, sinivalkonen ja siniset sortsit.Jos ei tottele Uniform Policya ja saa nimensa kolme kertaa johonkilistaan, saa potkut koulusta ;)

Jee, futis oli supermahtavaa. Olin hei kingi hei. Mut koittakaapapelata futista saunassa. Tai no siis futiskentan kokosessa saunassa,niin tiedatte milta tuntuu pelata futista klo 19 eteenpain. Ja siis sesauna on sitten lammin..

22nd on February on SCHOOL DANCE!!!!! Ja teemana HAWAIIAN !!!!! Mitama laitan paalle!!!! :D Pakko menna shoppailee torstaina :D Taidanheittaa vaan Caitlynin pinkin saronfinsafonginwhatever, mustat mikrot,valkosen topin ja jattimaisen kukan paalle :)

Paasen torstaisin 10.30 (lallaslaa, te ette oo ees heranny sillon kuma paasen koulusta xD) joten se on mahtava paiva shoppailulle :D

Herasin aamulla, n klo 5.34 siihen, ku linnut tappeli ulkona. Vahan pelottavaa..JA TIISTAINA MEIJAN EDESSA SAHKOLINJALLA OLI PAPUKAIJOJA!!!!!! xDkelatkaa sita, teil on jotain variksia, mulla on PAPUKAIJOJA. Tai oikeestaan englanniks galah, mut WHATEVER :D

Aussienglanti on kyl ihan mahtavaa. Kahtena ekana paivana ajattelin,et ei taa perhe mitaan englantia puhu, hollantia se on. Aksentti mitamahtavin. Jokaisella on vahan erilainen aksentti, et aina uusiaihmisia tavatessani pitaa keskittya ihan hirveesti..

Hikoilulle ei meinaa tulla loppua, taalla on niin hirveen kuuma. Enkama yleensa ees oo hikoilevaa sorttia.. +32 tai jotain sinnepain..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home