Nyt nolottaa ja kunnolla. Taalla on lamminta 23 astetta, noin ja ma oon iiiihan jaassa, hrrr..
Viime viikko oli paasiaisviikko, keskiviikkona mentiin vasta kouluun. Talla viikolla oli veteraanien muistopaiva juttu, joten tiistai oli vapaata. Ensi maanantai sitten taas vapaata kun on vappu. Mikas tassa ollessa.
Lauantaina menen gospel-konserttiin, jee. En tosin tieda monelta, missa, miten ma meen sinne ja kenen kaa, mutta ei huolehdita siita viela :)
Viime viikko oli paasiaisviikko, keskiviikkona mentiin vasta kouluun. Talla viikolla oli veteraanien muistopaiva juttu, joten tiistai oli vapaata. Ensi maanantai sitten taas vapaata kun on vappu. Mikas tassa ollessa.
Lauantaina menen gospel-konserttiin, jee. En tosin tieda monelta, missa, miten ma meen sinne ja kenen kaa, mutta ei huolehdita siita viela :)


0 Comments:
Post a Comment
<< Home