Friday, April 07, 2006

Eilen alkoi 11 paivan paasiaisloma. Huomenna suunnataan suomalaisen vaihtarin kanssa Sunshine Coastille rannalle loikoilemaan pariksi paivaksi. Kylla kelpaa.

Eilen aamulla on ihan kamalan kylma, 21 astetta lamminta, paivallakin vain 24.. Se tuntu oikeesti ihan kamalan kylmalta. Onneksi olin just ostanut pitkahihasen ja pitkalahkeisen koulupuvun, siis housut ja paidan.

Nyt on vahan koti-ikava. Etenkin ruokaa, saunaa, pyykinpesukonetta ja imuria.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home