11.3.2006
Eilen oli kirkon small youth group taas, kivaa kivaa. Tehtiin pizzaa, laulettiin nuotiolla ja pelattiin SINGSTARIA!!!! <3 Vetasin Final Countdownin Suomen jaakiekkojoukkueelle, harmi vaan et havisin, kun meni vahan hiusten heilutteluks koko homma.. :D
Tanaan olin Renaen ja Kerri-Annen kanssa vaikka missa. Tai no en oikeestaa, mut olin niilla yota ja niilla on taydellinen talo. Niilla sit laittelin vahan kuvia nettiin, jee.Aamulla maistoin Vegemitea, HYYIII!!!!!! Sit mentiin ajelee postijutuilla, siis jollain skootteri/pappatunturi/moottoripyora hokotyksilla. Ma kyl ajoin monkijalla tai jollain sellasella nelirenkaisella, oliko ees siistia. Ajeltiin vaan ympariinsa niitten jattitonttia, vitsi oli kivaa. Sit Kez lakkas mun varpaan kynnet, eiks oo ihanaa!! Kuunneltiin samalla Olavi Uusivirtaa. Nyt ne molemmat on jotain suurimpia faneja, ne jopa poltti sen levyn :D
Ah, vahanko oli hauskaa. Nuo kuvat on siis sitten Suurimmaksi osaksi (en osaa suomea...) Brisbanen keskustasta. Koulupukukuva on tuo urheilupuku, mita pidetaan useimmiten.
Ja ma tein keskiviikon futispelissa MAALIN!!!!! (Omistin sen miralle!!)Saan joltain vastustajalta syoton, lahen juoksee tyhjaa kenttaa, vastustaja vasemmassa, eli maalinpuoleisessa kyljessa kiinni. Potkasen, pallo lahtee upeessa kaaressa kohti oikeaa ylakulmaa, maalivahti kurottaa, mutta pallo ohittaa maalivahdin kadet n. kahden sentin paasta. MAAALIII!!!!!!!! Supersonjasupersonjasupersonja!!!
Ei mulla muuta.

koulupuku

kotitalo
Tanaan olin Renaen ja Kerri-Annen kanssa vaikka missa. Tai no en oikeestaa, mut olin niilla yota ja niilla on taydellinen talo. Niilla sit laittelin vahan kuvia nettiin, jee.Aamulla maistoin Vegemitea, HYYIII!!!!!! Sit mentiin ajelee postijutuilla, siis jollain skootteri/pappatunturi/moottoripyora hokotyksilla. Ma kyl ajoin monkijalla tai jollain sellasella nelirenkaisella, oliko ees siistia. Ajeltiin vaan ympariinsa niitten jattitonttia, vitsi oli kivaa. Sit Kez lakkas mun varpaan kynnet, eiks oo ihanaa!! Kuunneltiin samalla Olavi Uusivirtaa. Nyt ne molemmat on jotain suurimpia faneja, ne jopa poltti sen levyn :D
Ah, vahanko oli hauskaa. Nuo kuvat on siis sitten Suurimmaksi osaksi (en osaa suomea...) Brisbanen keskustasta. Koulupukukuva on tuo urheilupuku, mita pidetaan useimmiten.
Ja ma tein keskiviikon futispelissa MAALIN!!!!! (Omistin sen miralle!!)Saan joltain vastustajalta syoton, lahen juoksee tyhjaa kenttaa, vastustaja vasemmassa, eli maalinpuoleisessa kyljessa kiinni. Potkasen, pallo lahtee upeessa kaaressa kohti oikeaa ylakulmaa, maalivahti kurottaa, mutta pallo ohittaa maalivahdin kadet n. kahden sentin paasta. MAAALIII!!!!!!!! Supersonjasupersonjasupersonja!!!
Ei mulla muuta.

koulupuku

kotitalo






1 Comments:
G'day mate.
Vasta nyt muistin et sul on taa ja sit luin nyt kaikki kerralla.
Nella taalla siis, hei.!!
Taalla sanotaan G'Day aika monesti.
Sulla menee vissiin hyvin?
Epista ku oot year 12, meika on year 11 ja inhoon sita koulua :< Ja presentation ball tassa kohtapuoliin tulossa ja en oo yhtaan semmosta tyyppia, ni jee :D
Mut hei, ootko hankkinu ausseista itelle puhelinliittymaa?
Mie hankin ihan vasta..
Jarkevaa tekstia, joo.
Pitaa lopettaa :D
t.Nella nella nella (toivot. muistat kuka oon)
Post a Comment
<< Home