Jestas, helle sulattaa mun aivot. Nyt olen jo kolmatta kertaa kirjastossa ja taas otin vaaran usb johdon. Voihan nena.
Viime viikon perjantaina oli koulussa Free Dress Day, eli sai pukeutua miten halusi (ei tietenkaan liian paljastavia vaatteita.) Piti maksaa kultakolikko, eli 1 tai 2 dollaria, jos pukeutui. Rahat meni oppilaskunnalle. Aika hyva tapa kerata rahaa, kun koulussa on yli 1000 oppilasta :)
Maanantain ja tiistai oli vapaata, koska muut 12 luokkalaiset teki kokeita, joita mun ei tarvi tehda. Oli siis vapaata. Ensi viikko enaa ja sitten alkaakin paasiaisloma. Ai etta.
Taalla edelleen kuuma, +28 astetta lamminta.
Viime viikon perjantaina oli koulussa Free Dress Day, eli sai pukeutua miten halusi (ei tietenkaan liian paljastavia vaatteita.) Piti maksaa kultakolikko, eli 1 tai 2 dollaria, jos pukeutui. Rahat meni oppilaskunnalle. Aika hyva tapa kerata rahaa, kun koulussa on yli 1000 oppilasta :)
Maanantain ja tiistai oli vapaata, koska muut 12 luokkalaiset teki kokeita, joita mun ei tarvi tehda. Oli siis vapaata. Ensi viikko enaa ja sitten alkaakin paasiaisloma. Ai etta.
Taalla edelleen kuuma, +28 astetta lamminta.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home