Ei taalla kummempia tapahdu. Mulla on yhta laho paa, ku ennenkin : torstaisin loppuu koulu 10:30 AM joten paatin lahtea keskustaan laittaa kuvia nettiin, mut mitas teinkaan. Otin mp3 soittimen johdon mukaan. Voihan nenu.
Vaihdoin maantiedon pois, en ma tajua ees suomeks mitaan ekosysteemeista. Nyt sitten on kaksi kurssia tanssia, mutta ei sekaan sen helpompaa ole, tosin tajuan aiheen. Pitaa kuvailla liiketta a4 verran, ei oo helppoo.
Liityin eraan kirkon nuorten ryhmaan. Porukka on mita mahtavinta. Tehaan kaikkea kivaa (kertoo varmaan paljon.)
Mulla on nyt paa tyhja, ei taalla tapahdu mitaan suurempaa ja kummallisempaa. Ikava kotiin, siina kaikki.. :D
Vaihdoin maantiedon pois, en ma tajua ees suomeks mitaan ekosysteemeista. Nyt sitten on kaksi kurssia tanssia, mutta ei sekaan sen helpompaa ole, tosin tajuan aiheen. Pitaa kuvailla liiketta a4 verran, ei oo helppoo.
Liityin eraan kirkon nuorten ryhmaan. Porukka on mita mahtavinta. Tehaan kaikkea kivaa (kertoo varmaan paljon.)
Mulla on nyt paa tyhja, ei taalla tapahdu mitaan suurempaa ja kummallisempaa. Ikava kotiin, siina kaikki.. :D


0 Comments:
Post a Comment
<< Home