13.2.2006
Unohdin kameran johdon kotiin, joten pitaa tassa odotella sita, ennenkun saan kuvia nettiin :D Ma osaan. Lisaks, taa kone on niin vanha,etta pitaa menna naapuriin laittaa ne kuvat ja blogin tekstit lahetankaverin kautta. (Suurkiitokset Miljalle <3) Siksi tekstit eivalttamatta tule reaaliajassa, koska ma en millaan voi vaatia Miljaaelamaan mun blogia varten :D
Eli siis. Nyt alkaa menna tavallaan jo paremmin. Ma en erotu massasta,kun en oo eksoottisen nakonen, ja puhun ihan mukavaa englantia,jenkkiaksentilla. Kaikki taa vaikeuttaa kavereiden saantia, koskamista ne tietaa, et oon vaihtari Suomesta :D
However, olin lauantaina shoppailemassa kavereiden kaa BrisbaneCityssa :D (okei, kavin shoppailemassa myos keskiviikkona jasunnuntaina.) Iiiiihana kaupunki. Isoja taloja ja kaikkee kivaa. Ei sekuulemma oo ees iso paikka, mut kylla se suomalaiselle tuntuu isolta.Loysin myos kaupan, josta saa hollantilaista salmiakkia!!!! Iiiiihanmielettoman hyvaa :D:D:D Tosin kaverit ei oikein tykanny kunmaistoivat.. :D Ite en oo viel ees uskaltautunu maistaa Vegemitea, kunse haiseekin jo niin pahalle :D
Talle koko viikolle on luvattu +30.. Ja taa muka syksya.. Yea right.Nytenkyllavalitaenvalitaenvalitaenvalita. Kun kerrankin saan elaa
siis kuivaa, ei rantaa, loskaa, mutaa eika lunta :DSunnuntaina tosin oli myrsky. Ikina en oo kuullu niin kovaa ukkosta,eika se kuulemma ees ollu kova..
Koulussa siis opiskelen tanssia, mika on ihanaa. Viime viikollatehtiin omia koreografioita ryhmissa. Mun ryhmassa oli se japanilainenoppilas ja kolme aussia. Tunnin lopussa opettaja anto palautetta jajoku huus sielta, etta mulle pitais antaa kulta tahti, kun olin niinhyva :) (lesoleso). Seuraavina paivina tuntemattomatkin tuli sanoo, etoon hyva :) Suomalaisena tuntuu vielakin vaikeelta ottaa kehujavastaan :DTanaan enkun tunnilla tehtiin pieni "intro" pohjautuen eraaseentekstiin. Opettaja halus lukee mun aaneen, kun se oli niin hyva,vaikka englanti ei ole ees mun aidinkieli :) Joo, ylpeilen vain, haha.
Sisareni Caitlyn kertoi mulle, etta se saa mun puheesta paaaljonparemmin selvaa ku mita kolme viikkoo sitten sai :) Itekin huomannu,etta kolmessa viikossa oon keranny hirveesti uusia sanoja. Okei, no enoo viel ollu kolmee viikkoo, mut kohta. ENS VIIKOLLA KUUKAUS!! :D
Tosiaan, ens viikolla school dance. Teema ei ookkaan hawaji, vaan ihannormaali ranta, beach. Eli siis heitan kukat ja huivit nurkkaan jalaitan vaa sandaalit jalkaan ja jotain tollasta :D Jeps jeps.
Huomenna koulukuvaus. Eika mulla oo vielakaan formal skirtia. Ihansama, se on kuitenkin vaan kuva ylavartalosta ja paasta. :)
Okei, ne jotka tuntee mut, niin kuvitelkaa mua talossa jossa:
ei toimi MSN messenger
ei voi lisata kuvia nettiin
ei voi ladata mp3 soitinta
sanky pedataan joka aamu
vaatteet pestaan joka paiva
astiat pestaan kasin
astiat kuivataan kasin
herataan viikonloppuisinkin kahdeksalta
syodaan jattirasvaisia jattiannoksia (tosin kiitos mun, ollaan syotyjo monta kertaa salaattia ;) )
Mikaan noista ei tietenkaan oo maailman loppu, eika mulla oo valittamista mut miettikaa nyt mun Suomen kotia ja elamaa
Viikonloppuna kahdeksalta ylos.. Yea right!
Aikaerosta ma en karsiny ollenkaan, mika on tosi ihme, koska Meksikonjalkeen valvoin viiteen aamulla. Mitas sitten kun oon Suomessa. Taallakello on nyt 20 ja siella 12 paivalla. Tunnin kuluttua meen nukkumaan.Lahen taalta 25.11 (vahvistamaton tieto) ja 30.11 pitais alkaa uusjakso koulussa. Huh huh :D
Nakemisiin!!
Eli siis. Nyt alkaa menna tavallaan jo paremmin. Ma en erotu massasta,kun en oo eksoottisen nakonen, ja puhun ihan mukavaa englantia,jenkkiaksentilla. Kaikki taa vaikeuttaa kavereiden saantia, koskamista ne tietaa, et oon vaihtari Suomesta :D
However, olin lauantaina shoppailemassa kavereiden kaa BrisbaneCityssa :D (okei, kavin shoppailemassa myos keskiviikkona jasunnuntaina.) Iiiiihana kaupunki. Isoja taloja ja kaikkee kivaa. Ei sekuulemma oo ees iso paikka, mut kylla se suomalaiselle tuntuu isolta.Loysin myos kaupan, josta saa hollantilaista salmiakkia!!!! Iiiiihanmielettoman hyvaa :D:D:D Tosin kaverit ei oikein tykanny kunmaistoivat.. :D Ite en oo viel ees uskaltautunu maistaa Vegemitea, kunse haiseekin jo niin pahalle :D
Talle koko viikolle on luvattu +30.. Ja taa muka syksya.. Yea right.Nytenkyllavalitaenvalitaenvalitaenvalita. Kun kerrankin saan elaa
siis kuivaa, ei rantaa, loskaa, mutaa eika lunta :DSunnuntaina tosin oli myrsky. Ikina en oo kuullu niin kovaa ukkosta,eika se kuulemma ees ollu kova..
Koulussa siis opiskelen tanssia, mika on ihanaa. Viime viikollatehtiin omia koreografioita ryhmissa. Mun ryhmassa oli se japanilainenoppilas ja kolme aussia. Tunnin lopussa opettaja anto palautetta jajoku huus sielta, etta mulle pitais antaa kulta tahti, kun olin niinhyva :) (lesoleso). Seuraavina paivina tuntemattomatkin tuli sanoo, etoon hyva :) Suomalaisena tuntuu vielakin vaikeelta ottaa kehujavastaan :DTanaan enkun tunnilla tehtiin pieni "intro" pohjautuen eraaseentekstiin. Opettaja halus lukee mun aaneen, kun se oli niin hyva,vaikka englanti ei ole ees mun aidinkieli :) Joo, ylpeilen vain, haha.
Sisareni Caitlyn kertoi mulle, etta se saa mun puheesta paaaljonparemmin selvaa ku mita kolme viikkoo sitten sai :) Itekin huomannu,etta kolmessa viikossa oon keranny hirveesti uusia sanoja. Okei, no enoo viel ollu kolmee viikkoo, mut kohta. ENS VIIKOLLA KUUKAUS!! :D
Tosiaan, ens viikolla school dance. Teema ei ookkaan hawaji, vaan ihannormaali ranta, beach. Eli siis heitan kukat ja huivit nurkkaan jalaitan vaa sandaalit jalkaan ja jotain tollasta :D Jeps jeps.
Huomenna koulukuvaus. Eika mulla oo vielakaan formal skirtia. Ihansama, se on kuitenkin vaan kuva ylavartalosta ja paasta. :)
Okei, ne jotka tuntee mut, niin kuvitelkaa mua talossa jossa:
ei toimi MSN messenger
ei voi lisata kuvia nettiin
ei voi ladata mp3 soitinta
sanky pedataan joka aamu
vaatteet pestaan joka paiva
astiat pestaan kasin
astiat kuivataan kasin
herataan viikonloppuisinkin kahdeksalta
syodaan jattirasvaisia jattiannoksia (tosin kiitos mun, ollaan syotyjo monta kertaa salaattia ;) )
Mikaan noista ei tietenkaan oo maailman loppu, eika mulla oo valittamista mut miettikaa nyt mun Suomen kotia ja elamaa
Viikonloppuna kahdeksalta ylos.. Yea right!
Aikaerosta ma en karsiny ollenkaan, mika on tosi ihme, koska Meksikonjalkeen valvoin viiteen aamulla. Mitas sitten kun oon Suomessa. Taallakello on nyt 20 ja siella 12 paivalla. Tunnin kuluttua meen nukkumaan.Lahen taalta 25.11 (vahvistamaton tieto) ja 30.11 pitais alkaa uusjakso koulussa. Huh huh :D
Nakemisiin!!


1 Comments:
Täytyy sanoa, että Vegemite on aivan mielettömän pahaa! :D
Post a Comment
<< Home