Eilen muutin uuteen perheeseen. Jes.
Nyt asun n. 5 min ajomatkan paassa entisesta paikasta, bussilla meen kouluun, mutta yleensa kavelen sitten kotiin (urheilu tekee hyvaa). Perheessa on mun ikanen tytto, 14-vuotias poika, isa ja aiti ja kaks super hauskaa koiraa. Toinen on sellanen possun nakonen mopsi ja toinen on sekarotunen, sokea ja kuuro. Taalla on varmaan miljoona telkkaria ja UIMA-ALLAS :D
Viikonloppuna oli perjantai-illan nuortenryhmassa merirosvoteema, ai etta oli veikeaa!! :D Oikein hassua. Illalla tai oikeastaan yolla herasin siihen, etta mulla oli aivan mielettoman kylma, vaikka mulla oli 5 peittoa paalla. Liikkuminen sattu ja nahka hehku - olinpa siis melko korkeassa kuumeessa, mittarikin todisti sen. Lauantaipaivan nukuin eika mulla ollu enaa iltapaivalla yhtaan edes lampoa.
Tanaan oli futisjoukkueen try-outit koulussa. Mua vahan pelotti, et en paasis siihen kun kaikki on niin super hyvia, mut pyh. Ei ne ollu. Epavirallisesti mulle jo sanottiin, et paasin siihen jeeeeee..
Nyt asun n. 5 min ajomatkan paassa entisesta paikasta, bussilla meen kouluun, mutta yleensa kavelen sitten kotiin (urheilu tekee hyvaa). Perheessa on mun ikanen tytto, 14-vuotias poika, isa ja aiti ja kaks super hauskaa koiraa. Toinen on sellanen possun nakonen mopsi ja toinen on sekarotunen, sokea ja kuuro. Taalla on varmaan miljoona telkkaria ja UIMA-ALLAS :D
Viikonloppuna oli perjantai-illan nuortenryhmassa merirosvoteema, ai etta oli veikeaa!! :D Oikein hassua. Illalla tai oikeastaan yolla herasin siihen, etta mulla oli aivan mielettoman kylma, vaikka mulla oli 5 peittoa paalla. Liikkuminen sattu ja nahka hehku - olinpa siis melko korkeassa kuumeessa, mittarikin todisti sen. Lauantaipaivan nukuin eika mulla ollu enaa iltapaivalla yhtaan edes lampoa.
Tanaan oli futisjoukkueen try-outit koulussa. Mua vahan pelotti, et en paasis siihen kun kaikki on niin super hyvia, mut pyh. Ei ne ollu. Epavirallisesti mulle jo sanottiin, et paasin siihen jeeeeee..


0 Comments:
Post a Comment
<< Home