Sunday, May 07, 2006

Eilen muutin uuteen perheeseen. Jes.
Nyt asun n. 5 min ajomatkan paassa entisesta paikasta, bussilla meen kouluun, mutta yleensa kavelen sitten kotiin (urheilu tekee hyvaa). Perheessa on mun ikanen tytto, 14-vuotias poika, isa ja aiti ja kaks super hauskaa koiraa. Toinen on sellanen possun nakonen mopsi ja toinen on sekarotunen, sokea ja kuuro. Taalla on varmaan miljoona telkkaria ja UIMA-ALLAS :D

Viikonloppuna oli perjantai-illan nuortenryhmassa merirosvoteema, ai etta oli veikeaa!! :D Oikein hassua. Illalla tai oikeastaan yolla herasin siihen, etta mulla oli aivan mielettoman kylma, vaikka mulla oli 5 peittoa paalla. Liikkuminen sattu ja nahka hehku - olinpa siis melko korkeassa kuumeessa, mittarikin todisti sen. Lauantaipaivan nukuin eika mulla ollu enaa iltapaivalla yhtaan edes lampoa.

Tanaan oli futisjoukkueen try-outit koulussa. Mua vahan pelotti, et en paasis siihen kun kaikki on niin super hyvia, mut pyh. Ei ne ollu. Epavirallisesti mulle jo sanottiin, et paasin siihen jeeeeee..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home