Monday, May 15, 2006

Taalla oleminen ja elaminen tuntuu jo paljon paremmalta, kun paasin vihdoin vaihtamaan perhetta. Koulussakin kaverit ja tutut ovat sanoneet, etta olen paljon pirteampi nyt kuin mita olin viela pari viikkoa sitten.

Perjantaina kirkolla on samanlainen juttu kuin oli pariviikkoa sitten - talla kertaa pukeudutaan rockitahdiksi ! Mina ja kaverini Kaye maalataan naamamme valkomustaksi KISS-yhtyeen tyyliin. Tulee varmasti viela veikeampaa kuin merirosvo-illasta.

Paasin koulun joukkueeseen pelaamaan futista, jee! Harmi vain, etta treenit on seitsemalta MAANANTAI AAMUNA!!! Ekat treenit oli eilen, ai ai ai.. Kun tuun taalta oon vahintaan superhyva kun treenaan kunnolla vah. kaks kertaa viikossa ja pelaan kaks kertaa viikossa, kun on se futis clubikin.

Nyt vahan arsyttaa tavallaan olla taalla kun on LATKAN MM-KISAT!!! Eika taalla tietenkaa nay!! Voi voi voi.. Mutta ei auta valittaa, taalla on muuten niin kivaa, ettei nyt yks latka voi mua masentaa :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home