


Kaytiin viime viikolla osavaltion teatterissa State Management kierroksella (nahtiin kaikki salit, backstage jne jne) Just ennen kun paastiin Queensland Performing Arts Centrelle, siella oli pommiuhka.. Huiii..
Tulin just futismatsista, voitettiin 2-1, jey. Jos seuraava matsi voitetaan, ollaan finaaleissa. Ma en valitettavasti vaan paase pelaamaan sillon, kun olen retkeilemassa jossain pain Australiaa..
Taalla on valilla ihan kummallisia saantoja taalla Australiassa.. Esim. junassa voi saada $150 jos audiosoitin on liia lujalla tai pitaa jalkoja penkilla.. Hmm.. Ja taalla on pyorailijoilla kyparapakko. Mut sitten autoa saa ajaa jo 16 vuotiaat. 16-vuotiaana saadaan learners-ajokortti, jolloin pitaa olla joku yli 21 vuotias mukana, tama ajokortti kestaa puolivuotta. Sen jalkeen on koe, ja jos sen lapaisee on Provisional-ajokortti ja siina on jotain kummallisia rajoituksia ja sen jalkeen vah. 21-vuotiaana ja 4 vuotta ajaneena tulee Open-ajokortti. Kummallisia.
Nyt on 25 paivaa ja sitten on lento Sydneyyn. Aika jannaa!! Menen toisen suomivaihtarin kanssa katsomaan tanssiesitysta ooppera taloon. Jey!
Ensimmainen kuva muuten on Sports carnivalista. Ja toinenkin on, siina kuvattu kaikki vaihtarit, Jorg, Saksa, Christian, Saksa, Sonja, Suomi, Risa, Japani.
Sitten on kuva hostsiskostani, Sarahista.
Nyt alan lahtee kirkkoon pain :)


0 Comments:
Post a Comment
<< Home