
Upsis.. Kuukausi siitakin kun oon viimeksi kirjoittanut. Mutta kun ei taalla ole mitaan kummallista tapahtunut :D
Ensi viikolla alkaa talviloma, jey! Lahden torstaina 22.6 Newcastleen toisen suomalaisen vaihtarin luokse, oon siella 6 paivaa. Paasen kaymaan samalla myos Sydneyssa! Jey! Oonko ees innoisani. Lentokonella lentelen sinne, kiva kiva. Mun isi on paras kun se osti mulle lentoliput ja anto kaytto rahaa. Ja on se muutenkin paras.
Oli tossa just koeviikko, joka kesti 8 koulupaivaa. Niista olin koulussa kahtena paivana, silloinkin vain 2 tuntia. On taa elama rankkaa.
Perjantaina kaytiin luistelemassa, oliko ees kivaa. No ei. No olipas. Olin taas supertahti, joo. Kavereille oli kova kummastus kun osasin luistella takaperin :D Luistimet tosin oli maailman huonoimmat, joten ei niilla mitaan piruetteja tehty. Katoin ihan kateellisena, kun yhella tytolla oli tosi hyvat luistimet. Aiti, voitko lahettaa mun luistimet tanne ;) No ei tarvi.
Salmiakkia on kamala ikava!! Ja saunaa!! Halukkaat saa lahettaa salmiakkilahjoituksia tanne pain. Etenkin hedelma-salmiakki-aakkosia. No ei. Vitsi sekin. Olenpas ma vitsikas taas.
Kirjotin naytelman eutanasiasta. Kymppi tulee. Ehka. Sain muuten A:n = 10- koreografiastani. Tein Chicago musikaaliin patkan. Ylla onkin siita kuva. Luokan molemmat vaihtarit samassa ryhmassa. Jepu jee.
Kohta pitaa taas lahte pelaamaan futista. Toivottavasti voitetaan.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home