Wednesday, June 28, 2006




Nyt on kayty Sydneyssa. Kivaa oli, mukavaa oli puhuu taas pitkasta aikaa kunnolla suomea. Tuossa muutamia kuvia.
Bondi-rannalta, Oopperatalosta ja Harbour Bridgelta.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heii!!

Oli varmaan kivaa sulla!! :D
Ja näit vaihtareitaki. Huh.
Mä en oo nähny ketään paitsi infojutussa joskus helmikuulla ruotsalaisen ja tsekin.
Ja suomea oon puhunu viimeks puhelimessa yli kuukaus sitte :D
Hehe.

Ei mulla kylla ollu ees asiaa.
Mut anyway.

Nella

4:21 AM  
Anonymous Nel said...

Hehee :D

4:02 AM  

Post a Comment

<< Home