Monday, May 22, 2006



Brisbane.


Kavereiden kanssa koulussa.



Rockstar ilta kirkolla


Taa idiootti soi mun salmiakit ja suklaat. Argh.


Plumps.


Jalkapalloa eilen, 21.5. Voitettiin 3-2

0 Comments:

Post a Comment

<< Home