Friday, December 23, 2005

Anniversary

Kuukausi lähtöön. Toimistolta soittelivat tänään jotain viisumiasiaa, kysäisin samalla lennoista. Ilmeisesti siis Helsinki-Kööpenhamina-Jossain Aasiassa-Sydney-Brisbane. Onneks ei tartte siis yhtään istua koneessa tai muuta sellaista.

Vähän jännittää noi vaihdot. Vaihdan kuitenkin johonkin Alaskaan menevään koneeseen ja siellä sitä sitten ollaan.

"Etkö sinä pukki osaa lukea, pitääkö tulla sinne tavaamaan?"

Merry Christmas.

Wednesday, December 21, 2005

High Spirit

Maanantaina aloitin virallisesti lähtölaskennan elämäni vuodelle: sain perheen ja lähtöpäivä lähesvarmistui!

Perheeni on Brisbanesta tai sieltä päin, en saa nyt selvää onko se paikka kaupungin osa vai oma kaupunkinsa.

Pikkusiskoja tulee olemaan taas kaks, jotkut asiat eivät koskaan muutu. Isosiskojakin tulee olemaan kaks, tosin muuttanu jo pois. Kissa, koira ja kaks marsua on myös. Siinä tulee varmaan olee opettelemista, kun ei mulla koskaan oo ollu mitään lemmikkejä ole ollu. No mutta, eläimet on kivoja.

Eläimistä puheenollen. Mun kouluni vieressä on eläintarha. Voi jees, asun koalojen naapurissa!! :D

Netissä luki, että paikka on jonkinlainen beach resort. Uuh, kyllä kelpaa!

Kirjotin äsken perheelleni kirjeen, aa nelosen sain täyteen, en kehdannu kirjottaa enempää. :D

Vitsi. Nyt on such a high spirit! Hyvä meininki!

Tänään 21.12 ja 23.1 päivä lähtee lento Kööpenhaminaan ja sieltä eteenpäin Aasiaan tai jotain. Lentäminen on takapuolesta, mutta kyllä se menee kun tietää mikä odottaa!