Thursday, January 26, 2006

Sonja Is Melting

Joo'o. Sulan. Kuuma on ja ilman mahtavan kostea.

Matkustaminen oli yhta tuskaa, tavattoman pitkat lennot ja HIIIRVEENisot koneet. Hui hui.

Taalla olen siis kolmatta paivaa. Ihmeen hitaasti taa aika menee.Viela en oo paassyt kouluun, maanantaina vasta. Koulupuvun kylla ostinjo, uuuuh. Koulussa opiskelen tana vuonna sitten tanssia,ilmaisutaito, mediaa, englantia ja jotakin seuraavista: historia,maantietoa, kuvataide. Joku puuttu. Hmm.. en muista mika.. Ihan sama:D Olen 11. luokalla, eli vuotta nuorempien kanssa. Jep. Koulu on kuinjoku iso sademetsa, paljon rakennuksia ja silleen. Paasisinpa jokouluun, niin olisi jotain tekemista.

Kolme paivaa siis on suurin piirtein kulunut ja oon nahnyt varmaanmiljoona kummallista lintua, ihan tuossa takapihalla. On taa elamahullua. Kavin tanaan kavelylla kun muut olivat toissa ja koulussa(Hostaiti Sandra tosin oli kotona). Kavelin ehka tunnin ja heti oliaurinko tehnyt rajat ihoon. On taa kamalaa ;)

Meilla on taalla kaksi ihanaa pikkukoiraa. Toisen lempipuuhaa on purrameijan varpaita, ihanaa.

Rahaa on jo nyt palanut ihan tajuttomasti. Isi ja Elinakin saivat josynttaritlahjat ;)Koulupuku makso kamalasti. Jees, hintava hinta talla vuodella :)

Tan perheen kone on Windows 98, eli kuvia ei nyt sitten varmaankaansaa tanne :D taytynee hankkia kavereita, joilla on parempi kone :DKuvia nayttelen sitten marraskuussa.

Wednesday, January 18, 2006

Sonja ei tajuu.

Miten kummassa tää lähtö voi tuntua näin kaukaiselta? :D

Riippuen laskutavasta, lähtöön on 6, 5, tai 4 päivää. Mut silti lähtö tuntuu kaukaisemmalta kuin vaikka viikko sitten. Mut ei se mitään. Kova high spirit silti.

Lähtö on siis 16.05 Helsinki-Vantaalta. Siellä tosin pitää olla jo 14.05. Ärrän edessä.
Viettelen sit toivottavasti aamupäivän äidin kanssa laatuaikaa.
Helsinki-Vantaalta Pariisiin, sieltä Singaporeen. Singaporesta Sydneyn kautta Brisbaneen.
Mahtaa siinä olla sitten sekaisin ja niskat jumissa.

Pakkaus on suoritettu. Luulisin. Nyt lakaa karsiminen. 8 kiloa kuitenkin saa ottaa käsimatkatavaroihin, mitähän mä sinne ottaisin.

Millään mä en keksi tuliaista 11-vuotiaalle tytölle. Kamalaa.

Kummaa muuten. Tuli yhtäkkiä mieleen. Vuoteen en voi kirjottaa äätä ja öötä ja ååta tietokoneella. Otan siitä nyt sitten kaiken irti.

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Oon superhauska.

Torstaina NRJ radio awardseihin. Voi kuinka loistokasta. Jes jes jes. Okei, Mira sai vapaaliput, en mä sinne muuten menis :D

Nyt laitan vaatteet päälle (siis päivävaatteet, olen yöpuvussa).
Vien linnuille ruokaa ja menen käymään tuohon naapuriin mummun ja papan luo. Sitten talsin kohti kampaajaa. Hullua.

Voi taju, 16 astetta pakkasta!! Voi harmi, onks mun pakko lähtee Brisbaneen, siellä on vaan. 25 astettä lämmintä. Käynpäs nyt muuten tarkistamassa sää tilanteen siellä. Hetki.

(Hissimusiikkia)

Haha, myskyjä koko viikolle. Sain pitkän nenän. No, 24-29 näyttää tuo sivu. Siis 10 päivän ennuste. Jees.

Nyt linnuille ruokaa.

Sunday, January 08, 2006

fourteendays.

Se lähtö vaan sitten lähenee, kummallista. Ei sitä vaan vieläkään kunnolla sisäistä, että kolmen viikon päästä shoppaan Ellulle ja iskälle synttärilahjoja Brisbanesta.

JA EI JÄNNITÄ. Pöh, kaikki kyselee.

Eilen pidin kavereille läksärit, oikein rauhallinen ilta, kiitos vain.

Aloitin myös pakkaamisen eilen. Jo koruissa meinas tulla sellanen, että APUA, mitä mä otan mukaan. En mä tiedä mitä mä tartten vuoden aikana :D
Lisäks kaapista löytä jos jonkinlaista rasvapurkkia, mitä ei välttämättä viitsisi raahata mukaan Australiaan, kun ne on niin vajaita. Keräsin siitä myös sitten Elinalle ja Julialle kassillisen kauneuden hoitotuotteita ja koruja. Oottakaahan vain kun pääsen vaatteisiin.
Periaatteena mulla on, että mahdollisimman vähän kamaa, mutta mä oon superhuono pakkaaja, AINA pakkoo tuhat kiloa liikaa. Jo kaheks viikoks tai jopa viikoks tulee pakattua kolmen kuukauden kamat, ni entäs sitten tonne Australiaan. No, matkalaukun pitää pysyä niin kevyenä, että mä jaksan sen kantaa, joten sitä tavaraa tulee olemaan TOSI vähän.

Wednesday, January 04, 2006

Tapahtuma-avustaja

Oon nyt Planilla töissä vajaat kaksi viikkoa. Nää 3 päivää on ollut mahtavia, se on vaan niin kivaa siellä. Kirjottelen raportteja (ei varmaan kuulosta kivalta, mut se on), soittelen puheluita, pohdiskelen ja mietiskelen. Mut kun ei oo mitään paineta, kun tietää et saa ne duunit hoidettua niin mikäs siinä ollessa. Näyttää hyvältä CV:ssä ;)

Äiti ja isi ja Elina ja Julia pitää mulle lähtöjäisjuhlat. Hui hui.

En voi tajuta, että lähtöön on 2,5 viikkoa. Hullu ajatus. TOSI ärsyttävää, kun kaikki kysyy jännittääkö (vinkvink). NO EI JÄNNITÄ :D
Lennot ja aikaero vähän mietityttää, mutta sekin on vain asenne kysymys. Ite ainakin meen huonolle tuulelle kun en saa nukuttua ja eikä siellä voi heti kiukutella hosteille. Ja lentokin joku hullu 24 tunnin lento. Ja miljoona vaihtoa.

Sitten kun en oo enää töissä niin sitten alotan kyllä tai oikeastaan jatkan Suomi-kansiota. Mä en vaan tiedä pitäisikö mun jaaritella sitä sun tätä Ruotsin ja Venäjän vallanajasta vai kerronko mä bruttokansan tuotteen.. tai jotain.. Mutta kyllä se siitä :D