Dance dance dance just dance dance dance
Eilen oli siis school dance. Ei mitenkaan extra hohdokasta, mut oli mulla kylla hauskaa :D Tosin vanha polveni vihloi ja nyt kavellaan sitten polvituki ja nilkkatuki jaloissa. :D
Eilen meni vahan myohaan ja kun tanaan piti herata oli vahan arsytys paalla. Marssin sit kouluun ja kuuntelin jtn musiikkia kun huomasin, et autot pysahtyy ja siella pomppii joku elukka. Katoin ekaks, et se on janis, mut se oli liian iso sellaseks. Sit katoin et se on kissa tai koira, mut silla oli liian iso takamus kissaks tai koiraks. Se tuli lahemmaks ja nain et se oli KOALA!!!!!!!! Oooo, olin ihan et jeeee!!! Henkasin varmaan aaneen :D se oli super siistii kun se vaan loikki sen tien poikki ja hyppas puuhun. Se oli oikeestaan tosi nopee, ihmeen nopee. OIsko ees vahan tehny mieli vaan halia ja rutistella sita kun se oli niin pehmeen nakonen. Siina siis mun ensimmainen koala. Kivaa!! Heti paiva parani.
Paasin reilu tunti sitten koulusta, kello on nyt 11:48 AM. Muut on toissa ja koulussa. Ja yllatys yllatys, mulla on tylsaa. Lahden kohta varmaan McDonald'siin kun kaveri on siella toissa ja se tarjoo mulle Frozen Coken. PArasta koko Australiassa on Frozen Coket ja Slurppersit :D ne on sellasia jaahile juomia, nam nam nam. Ai niin ja hei, pieni niksipirkkanurkka tassa akkia. Laittakaa pakastimeen pillimehu, antakaa jaatya, leikatkaa kansi pois ja nauttikaa :D ehka parasta. Ai niin mut hups. Siellahan on pakkasta. Ma ihan unohin, kun taal on +30 astetta ehka joka paiva. Mut kannattaa silti kokeilla!!
See ya!!
Ps. Kukaan ei taal sano G'day. Jotkut sanoo No worries, useimmat Dont worry :D
Eilen meni vahan myohaan ja kun tanaan piti herata oli vahan arsytys paalla. Marssin sit kouluun ja kuuntelin jtn musiikkia kun huomasin, et autot pysahtyy ja siella pomppii joku elukka. Katoin ekaks, et se on janis, mut se oli liian iso sellaseks. Sit katoin et se on kissa tai koira, mut silla oli liian iso takamus kissaks tai koiraks. Se tuli lahemmaks ja nain et se oli KOALA!!!!!!!! Oooo, olin ihan et jeeee!!! Henkasin varmaan aaneen :D se oli super siistii kun se vaan loikki sen tien poikki ja hyppas puuhun. Se oli oikeestaan tosi nopee, ihmeen nopee. OIsko ees vahan tehny mieli vaan halia ja rutistella sita kun se oli niin pehmeen nakonen. Siina siis mun ensimmainen koala. Kivaa!! Heti paiva parani.
Paasin reilu tunti sitten koulusta, kello on nyt 11:48 AM. Muut on toissa ja koulussa. Ja yllatys yllatys, mulla on tylsaa. Lahden kohta varmaan McDonald'siin kun kaveri on siella toissa ja se tarjoo mulle Frozen Coken. PArasta koko Australiassa on Frozen Coket ja Slurppersit :D ne on sellasia jaahile juomia, nam nam nam. Ai niin ja hei, pieni niksipirkkanurkka tassa akkia. Laittakaa pakastimeen pillimehu, antakaa jaatya, leikatkaa kansi pois ja nauttikaa :D ehka parasta. Ai niin mut hups. Siellahan on pakkasta. Ma ihan unohin, kun taal on +30 astetta ehka joka paiva. Mut kannattaa silti kokeilla!!
See ya!!
Ps. Kukaan ei taal sano G'day. Jotkut sanoo No worries, useimmat Dont worry :D



